Oferta Kancelarii Biegłego Rewidenta
Oferta naszej Kancelarii obejmuje pełną obsługę księgową, doradztwo podatkowe i optymalizację podatkową oraz doradztwo w zakresie europejskich funduszy. W ramach współpracy z prawnikiem udzielamy również porad prawnych. Poniżej prezentujemy szczegółowy zakres naszych obowiązków.
Rachunkowość:
- Badanie sprawozdań finansowych,
- usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych,
- bieżący nadzór nad rachunkowością jednostek gospodarczych,
- ocena i weryfikacja sprawozdań finansowych.
Doradztwo podatkowe:
- Występowanie w imieniu podatnika przed organami podatkowymi i skarbowymi,
- udzielanie porad, opinii, wyjaśnień w zakresie zobowiązań podatkowych i postępowania podatkowego,
- sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych oraz udzielanie pomocy w tym zakresie,
- sporządzanie dokumentacji cen transferowych wymaganej przez ustawy podatkowe (art. 9a ustawy dla osób prawnych i art. 25a ustawy dla osób fizycznych).
Doradztwo prawne:
- Doradztwo prawne,
- obsługa prawna przedsiębiorców,
- przygotowanie projektów umów i pism,
- analiza dostarczonych aktów prawnych (umów, pism, decyzji itp.),
- rejestrowanie spółek oraz zmian w spółkach prawa handlowego.
Audyt:
- Badanie systemu ewidencji księgowej,
- badanie dokumentacji dotyczącej podstaw prawnych działalności,
- badanie kompletności i prawidłowości ustalenia funduszy własnych,
- analiza sytuacji ekonomiczno-finansowej – analiza bilansu, wyniku finansowego, podstawowe wskaźniki finansowe obrazujące sytuację finansową i majątkową oraz efektywność Izby i pasywów oraz wyniku finansowego,
- badanie prawidłowości ustalania i wyceny poszczególnych aktywów i pasywów oraz wyniku finansowego,
- badanie prawidłowości i kompletności informacji dodatkowej ,
- badanie sprawozdania z działalności za okres objęty badaniem.
Zus, kadry, płace:
- Przygotowanie umów o pracę, wypowiedzeń, aneksów, świadectw pracy,
- przygotowanie umów cywilno-prawnych tj. umów o dzieło i umów zleceń,
- zgłoszenie i wyrejestrowanie pracownika,
- zgłoszenie zmian,
- naliczania różnych rodzajów wynagrodzeń, w tym chorobowych, urlopowych,
- wyliczanie świadczeń urlopowych,
- prowadzenie akt osobowych,
- przygotowanie list płac,
- zaświadczenia o wynagrodzeniu i zatrudnieniu,
- przygotowanie deklaracji ZUS i RMUA.